Bàrbara Picornell — treballadora social amb més de 30 anys d’experiència
23 de maig, a les 10 h, nova jornada de debat i reflexió a l’Espai Na Camel·la a Manacor. Per una societat més justa, cohesionada i lliure de racisme. Formació, experiències per seguir avançant en drets humans i inclusió
Paula Martínez i Ángela Benavides — advocada i assessora d’estrangeria, coneixedores de primera mà del procés de regularització. Col·lectiu Abya Yala — referent de la lluita antiracista a Mallorca
AGENCIA MANACORNOTICIAS 13/05/2026 - 12:26:09
Espai Na Camel·la Participants: * Ernesto Baletto — politòleg, sociòleg i victimòleg especialitzat en diversitat, migracions, drets humans i racisme.

II JORNADA ANTIRACISTA A MANACOR. Aquest dissabte 23 de maig, a les 10 h, vos convidam a una nova jornada de debat i reflexió a l’Espai Na Camel·la. Des d’Embat continuam treballant per una societat més justa, cohesionada i lliure de racisme. Formació, experiències i debat per seguir avançant en drets humans i inclusió.

Dissabte 23 de maig 10 hores. Espai Na Camel·la

Margalida Capellà — jurista especialitzada en dret internacional i drets humans, doctora de la UIB i membre de l’Observatori de Migracions de la Mediterrània.

Participants:

* Ernesto Baletto — politòleg, sociòleg i victimòleg especialitzat en diversitat, migracions, drets humans i racisme.

* Margalida Capellà — jurista especialitzada en dret internacional i drets humans, doctora de la UIB i membre de l’Observatori de Migracions de la Mediterrània.

* Bàrbara Picornell — treballadora social amb més de 30 anys d’experiència amb persones migrants.

* Paula Martínez i Ángela Benavides — advocada i assessora d’estrangeria, coneixedores de primera mà del procés de regularització. Col·lectiu Abya Yala — referent de la lluita antiracista a Mallorca. Vos hi esperam!

¿Te ha parecido interesante la noticia?

 Sí  No
Reciente
Visto
Comentado