
AGENCIA MANACORNOTICIAS 23/09/2026 - 04:37:00 | ![]() ![]() |

![]() | Les festes arrancaran el dissabte 26 de setembre, a les 18.30 hores del capvespre a la plaça del Bestiar, amb una mostra de ball dels Revetlers des Puig d’Inca. Aquesta mostra dedicada a models |
Inca celebra les festes de barriada de So Na Monda. L’Ajuntament d’Inca celebra aquest cap de setmana les tradicionals festes de la barriada inquera de So Na Monda. S’han reunit per presentar el programa d’activitats el batle d'Inca, Virgilio Moreno; el regidor de Participació, Antoni Peña; i el president de l'associació de veïns, Guillem Coll; juntament amb altres membres del consistori i la directiva.
«Les festes de So Na Monda són les penúltimes festes de barriada d’aquest estiu i una nova oportunitat per sortir al carrer, retrobar-nos i fer poble. Al llarg dels darrers mesos, les festes de Crist Rei, Vies des Tren, Ca’n López, Fernández Cela i Es Blanquer han omplit els carrers de la ciutat d’activitat i han contribuït a dinamitzar la vida veïnal. Ara és el torn de So Na Monda, amb una programació pensada perquè veïnats, veïnades i ciutadania puguin participar i gaudir plegats d’aquests dies», declara el batle d’Inca, Virgilio Moreno.
D’aquesta manera, les celebracions s’estendran al llarg del cap de setmana. Les festes arrancaran el dissabte 26 de setembre, a les 18.30 hores del capvespre a la plaça del Bestiar, amb una mostra de ball dels Revetlers des Puig d’Inca. Aquesta mostra dedicada a models de dansa tradicional mallorquina inclourà danses populars de l'illa com jotes, boleros i mateixes.
Llavors, ja a les 19:15 hores tendrà lloc la “Kedada Linedance Balear Exprèss”, a càrrec de Germans Morro, un esdeveniment festiu i participatiu de ball en línia. El plat fort serà el sopar a la fresca, programat per a les 20:30 hores, com no poden faltar en les nits d'estiu. Per tenir taula, caldrà fer reserva prèvia al Casal de Joves sa Fàbrica o cridant al telèfon 605593412. La vetllada anirà seguida d'una revetla amb música en viu a càrrec de DESCALZADOS a partir de les 22 hores.
Seguidament, ja diumenge 27, de 10 a 13 hores del matí se celebrarà el Mercat de So na Monda a la plaça del Bestiar, una oportunitat per trobar objectes singulars, antiguitats i gangues úniques. Finalment, al mateix matí a les 12 hores, serà possible gaudir d’un ball en línia animat per Jaume Soler.


- El PP Balears cifra en 100 euros al mes el ahorro para las familias con la rebaja del IVA de los alimentos
- El president del Consell de Mallorca rep en audiència Elisabeth Reynés, segona classificada a Miss Món
- Andy Murray, primer jugador confirmado para el Rafa Nadal Academy Slam
- El Consell de Mallorca presenta el cicle d’oralitat TardOral dedicat a Rafel Ginard en el 50è aniversari de la seva mort
- ANPE PIDE CONCRETAR CUANTO ANTES LAS PLAZAS DE OPOSICIÓN POR ESPECIALIDAD E ISLAS
- La economía balear aumenta levemente su crecimiento de abril a junio de 2026 (2,8%) tras 5 trimestres consecutivos de desaceleración
- Ple Ordinari
- El GOB i Terraferida traslladen a la presidenta Prohens que les Illes necessiten reduir pressions, no gestionar millor la saturació
- Només el 23% de les obres del Pla Hidrològic de les Illes Balears s’ha posat en marxa
- La II Fira del Variat, declarada de Interés Municipal, vuelve a Palma este fin de semana
1

























Sí
No



















