
trespot3s 06/06/2026 - 10:56:32 | ![]() ![]() |

La Festa Quintada reuneix centenars de famílies al Parc Municipal de Manacor
El Parc Municipal de Manacor va acollir una nova edició de la Festa Quintada, una celebració dedicada als infants que acaben Primària i que ben aviat començaran una nova etapa educativa.
Durant tot el capvespre, els participants varen poder gaudir d'una àmplia oferta d'activitats com tallers de maquillatge, elaboració de punts de llibre i còctels sense alcohol, a més de futbolins, videojocs retro, tirolines, tir amb arc i un torneig de ping-pong.
La festa va començar amb un taller de ball de bot a càrrec de Catalina Maria i Tomeu, de l'Escola Municipal de Mallorquí, seguit de l'actuació d'Es Jai de sa Barraqueta, que va animar els assistents a sortir a ballar.
Durant tota la jornada, la presentadora Maria Nadal va ser l'encarregada de conduir l'acte.
Més tard, les Xic Xac Xou varen omplir l'escenari de música i ritme, fent ballar la major part del públic assistent i convertint el Parc Municipal en una autèntica festa.
Les diferents APIMAs i AFAs participants varen gestionar paradetes de menjar i beguda per ajudar a finançar els viatges d'estudis dels joves dels centres educatius.
La jornada va finalitzar amb l'espectacle de foc de Minifoc de ManaFoc, que va posar el punt final a un capvespre marcat pel bon ambient, la convivència i una gran participació.
La Festa Quintada ha estat dinamitzada per l'Associació 3 Potes, amb la col·laboració de l'Escola Municipal de Mallorquí, Patis Oberts, RetroMallorca, les APIMAs i AFAs participants, així com de les diferents entitats, artistes, monitors i voluntaris que han format part de la jornada.
És una activitat que es consolida com una cita destacada per celebrar el final de l'etapa de Primària, una iniciativa impulsada pel Departament d'Educació que reuneix infants, famílies i entitats en una jornada festiva oberta a tot el poble.


- FESTA I FIRA DEL MELÓ 2026
- El PP de Mallorca advierte de que la isla no puede asumir menores de otras comunidades ante el descontrol migratorio del Gobierno de Pedro Sánchez
- Sa Quartera d’Inca presenta «La montaña de Sísifo no tiene piedra», de l’artista Maria Isabel Uribe. Vuit alumnes del Conservatori Municipal participen a Bèlgica en l’ERYO 2026, joves músics europeus
- El Consell subvenciona los actos de conmemoración de los municipios centenarios de Mallorca, 150.000 €, son 4, Consell, Lloret de Vistalegre, Mancor de la Vall y Ses Salines
- El Govern recurre ante el Tribunal Supremo el reparto estatal de menores migrantes no acompañados a las Balears, asignada una capacidad ordinaria de 434 menores, la ha cambiado Pedro Sánchez
- Opinión: ¿Hasta cuándo se nos subirá Marruecos a la chepa?. Por Zuky. Desde hace un mes, tanto la TV como la prensa nos ofrecen, cada cual según su prisma, imágenes contrapuestas de la crisis migratoria en Ceuta
- NUEVA AYUDA PARA AUTÓNOMOS PARA COMPENSAR LAS CUOTAS DURANTE LAS BAJAS MÉDICAS
- El PP de Manacor presenta a la familia política al candidato a la alcaldía Jaume Mut, el miércoles día 2 de Septiembre a las 19:30 horas en el Club Náutico de Porto Cristo (arriba de todo)
- El Consell de Mallorca encarga a Lourdes Melis Gomila y Aina Ferrero Horrach la musealización del Teatre Principal de Palma
- Proguías se desmarca de la propuesta de limitar los grupos y defiende las visitas organizadas como herramienta para gestionar los flujos turísticos











































