
ajsantanyi.net 18/05/2026 - 11:54:27 | ![]() ![]() |

El CE Alqueria celebra el seu 50è aniversari amb un emotiu homenatge als seus socis fundadors
El Club Esportiu Alqueria va viure ahir diumenge una de les jornades més especials i emotives de la seva història recent en commemorar el seu 50è aniversari. Abans de l’inici del partit oficial que enfrontava l'equip local contra el CD Montaura, el camp de futbol Sa Teulera es va convertir en l'escenari d'un gran homenatge per celebrar mig segle de passió, valors i compromís amb l'esport a s’Alqueria Blanca.
L’acte central de la celebració va consistir en un reconeixement públic a aquells socis que han format part de l'entitat des del primer dia, l'any 1976, i que han estat una peça clau per fer créixer el club generació rere generació. El moment més significatiu de l’horabaixa es va viure quan Toni Rigo Rigo, soci número 1 de l'entitat, va saltar al terreny de joc per realitzar el servei d’honor, enmig de l’aplaudiment unànime de tota l'afició.
L’Ajuntament de Santanyí vol estendre un agraïment especial al CD Montaura, l'equip visitant, que es va sumar de manera exemplar a la celebració i va participar activament en el passadís d'homenatge als veterans del club.
La batlessa de Santanyí, Maria Pons, va traslladar la seva felicitació a tota la família verda-i-blanca: «Arribar a les noces d'or demostra que el CE Alqueria és molt més que un club de futbol; és un pilar social fonamental per a s’Alqueria Blanca i per a tot el municipi. Vull donar les gràcies a totes les directives, jugadors i aficionats que ho han fet possible durant aquests 50 anys, i de manera molt especial al seu president actual, Joan Rigo, per la seva incansable feina i dedicació al capdavant de l'entitat».
Per la seva banda, el regidor d'Esports, Martí Bonet, va destacar el valor formatiu del club: «Celebrar 50 anys d'història transmetent els valors de l'esport, el companyerisme i l'arrelament al poble és una fita a l'abast de molt pocs. Des de la regidoria continuarem donant tot el nostre suport al CE Alqueria perquè continuï essent un referent per als nostres joves i per a l'esport local durant molts d'anys més».
Amb aquesta celebració, el CE Alqueria tanca una pàgina daurada de la seva trajectòria i agafa embranzida per al futur, consolidant-se com un dels clubs més estimats i amb més solera de la comarca.


- FESTA I FIRA DEL MELÓ 2026
- El PP de Mallorca advierte de que la isla no puede asumir menores de otras comunidades ante el descontrol migratorio del Gobierno de Pedro Sánchez
- Sa Quartera d’Inca presenta «La montaña de Sísifo no tiene piedra», de l’artista Maria Isabel Uribe. Vuit alumnes del Conservatori Municipal participen a Bèlgica en l’ERYO 2026, joves músics europeus
- El Consell subvenciona los actos de conmemoración de los municipios centenarios de Mallorca, 150.000 €, son 4, Consell, Lloret de Vistalegre, Mancor de la Vall y Ses Salines
- El Govern recurre ante el Tribunal Supremo el reparto estatal de menores migrantes no acompañados a las Balears, asignada una capacidad ordinaria de 434 menores, la ha cambiado Pedro Sánchez
- Opinión: ¿Hasta cuándo se nos subirá Marruecos a la chepa?. Por Zuky. Desde hace un mes, tanto la TV como la prensa nos ofrecen, cada cual según su prisma, imágenes contrapuestas de la crisis migratoria en Ceuta
- NUEVA AYUDA PARA AUTÓNOMOS PARA COMPENSAR LAS CUOTAS DURANTE LAS BAJAS MÉDICAS
- El PP de Manacor presenta a la familia política al candidato a la alcaldía Jaume Mut, el miércoles día 2 de Septiembre a las 19:30 horas en el Club Náutico de Porto Cristo (arriba de todo)
- El Consell de Mallorca encarga a Lourdes Melis Gomila y Aina Ferrero Horrach la musealización del Teatre Principal de Palma
- Proguías se desmarca de la propuesta de limitar los grupos y defiende las visitas organizadas como herramienta para gestionar los flujos turísticos











































