
ajinca.net 28/04/2026 - 13:01:19 | ![]() ![]() |
Ple Ordinari
Dia: dimecres, 29 d'abril 2026
Hora: 19.30 h
Lloc: Sala de plens
CONVOCATÒRIA DE PLE ORDINARI DE 29 DE ABRIL DE 2026
ORDRE DEL DIA:
Aprovació de les actes de les sessions anteriors de 26 de febrer i de 26 de març de 2026.
Dictamen de la Comissió Informativa d’Economia i Bon Govern per aprovar la Modificació de crèdit núm. 3, en la modalitat de suplement de crèdit finançat amb romanent de tresoreria per a despeses generals.
Dictamen de la Comissió Informativa d’Economia i Bon Govern per al reconeixement extrajudicial de crèdits.
Dictamen de la Comissió Informativa d’Economia i Bon Govern per aprovar la modificació integral i substitució de l’acord del Ple municipal de maig de 2022 per l’acord per la regulació del règim de fiscalització i intervenció limitada prèvia de requisits bàsics de l’Ajuntament d’Inca.
Dictamen de la Comissió Informativa d’Economia i Bon Govern per a l’aprovació de les bases reguladores i la convocatòria de subvencions, en règim de concurrència no competitiva, destinada a clubs esportius locals.
Dictamen de la Comissió Informativa de Ciutadania i Drets Socials per a la finalització de l’agermanament amb Telpaneca (Nicaragua).
Moció del grup municipal de Vox Inca de declaració institucional amb motiu del Dia Internacional de les Famílies.
Mocions urgents.
Dació de compte de la liquidació del pressupost de l’Ajuntament i de la Fundació Teatre Principal d’Inca, exercici 2025.
Dació de compte de les resolucions de la Batlia contràries a les objeccions efectuades per l’òrgan interventor dins l’any 2025.
Dació de compte dels informes definitius de control financer derivats del Pla Anual de Control Financer de 2025.
Dació de compte de l’Informe resum de les actuacions de control realitzades per l’òrgan interventor l’any 2025.
Dació de compte dels decrets de la Batlia del núm. 1.887 al núm. 2.651 de 2026 i dels decrets de les dates compreses entre el 21/03/2026 i el 23/04/2026 del Llibre auxiliar de resolucions en matèria de gestió tributària i recaptatòria.
Dació de compte dels acords de la Junta de Govern de les sessions de 18 i 25 de març, i de 1, 10 i 15 d’abril de 2026.
Precs i preguntes.


- CCOO logra desbloquear la jubilación parcial del personal laboral y exige al Gobierno que cumpla sus compromisos con el resto del personal público
- Carta de la batlessa de Llucmajor, Xisca Lascolas
- El Consell de Mallorca impulsa el bienestar emocional de las personas mayores en las residencias del IMAS con terapias asistidas con perros
- El Departament d'Urbanisme de l'Ajuntament de Manacor atén la ciutadania des de les seves noves dependències, situades a les plantes superiors de l'edifici municipal del carrer Major, 22; (5ª, 6ª, 7ª i 8ª)
- Minuto de silencio en recuerdo de las víctimas de los terremotos de Venezuela. Desde Manacor, Inca, Sant Llorenç, Felanitx, Son Servera, etc, expresamos nuestro pésame y toda nuestra solidaridad
- Los restaurantes con vistas al eclipse rozan el lleno en Mallorca, según CAEB. Para disfrutar del fenómeno astronómico Sóller, Sant Elm, Port d’Andratx, Malgrats, El Toro, Puig de Santa Magdalena, Palma
- CCOO reivindica más medios de Salvamento Marítimo para reforzar Baleares, especialmente durante el periodo estival, 2.000 personas han llegado a través de embarcaciones precarias
- L'Ajuntament presenta una nova edició d'Incajazz, el festival que convertirà la ciutat en un punt de trobada per als amants del jazz durant els quatre diumenges del mes de juliol, a les 21.00 hores
- El proper dilluns dia 6 de juliol començaran els concerts a l’orgue del Convent de Sant Vicenç Ferrer (dels Dominics) i el darrer el 31 d’agost, són sempre a les 12 h, el 20 programat a les 20.30 hores
- Coalició PER MALLORCA reivindica una Mallorca sense discriminacions en el Dia de l'Orgull LGTBI+












































