
elpi.com 30/10/2024 - 13:09:17 | ![]() ![]() |
Salas: “Amb tots els problemes que hi ha a Mallorca que no acollir menors migrants sigui el gran acord pels pressuposts és vomitiu”
Proposta per les Illes Balears insisteix que aquest acord no mira ple bé de la societat mallorquina.
El portaveu d’El PI-PROPOSTA PER LES ILLES BALEARSal Consell de Mallorca, Antoni Salas, insisteix: “Amb tots els problemes que tenim els mallorquins, amb tota la feina que poden fer des del Consell de Mallorca, que a VOX l’únic que li preocupi és que no arribin menors no acompanyats a l’illa, i que aquests menors d’edat siguin la moneda de canvi per aprovar uns pressuposts ens pareix vomitiu”.
El conseller insular ha recordat que els pressuposts han d’anar destinats a fer polítiques pel bé dels mallorquins: donar solucions al problema de l’habitatge, mesures per pal·liar la sequera i la falta d’aigua, millorar la seguretat de la xarxa viària, escampar les tradicions i la cultura de la nostra terra, lluitar contra el lloguer vacacional il·legal… “Els pressuposts de la màxima institució insular han de servir per millorar la vida dels mallorquins, per això, si s’ha de condicionar el suport o no hauria de ser amb mesures que es puguin revertir damunt els mallorquins”, explica Salas.
“Nosaltres ens vàrem abstenir als comptes d’enguany perquè vàrem aconseguir que el Consell introduís mesures per valor de més de 5 milions d’euros en millora d’infraestructures i comercialització del producte local. Aquestes han de ser les monedes de canvi per donar suport als pressuposts, no rebutjar els menors no acompanyats que arriben a Mallorca. No té cap sentit”, assegura Salas.
“Pensam que la llei d’estrangeria no s’aplica correctament o que les Balears també necessiten ajuda per acollir menors no acompanyats, però això no pot ser moneda de canvi per aprovar uns pressuposts insulars”, ha sentenciat el portaveu d’El Pi.


- Editorial: Algunas explicaciones pendientes cuando el Equipo de Gobierno de Manacor (MÉS-Esquerra, PSOE, AIPC) vuelvan hacer balance en los barrios y núcleos urbanos
- Domingo día 16 de noviembre desde las 9:00 horas se celebra en Vilafranca la II Exposición Monográfica del Pastor Mallorquín, Ca de Bestiar y el XI Gran Premio Es Cruce 2025
- L'Ajuntament i el Centre de Formació han celebrat l'acte de cloenda del projecte mixt Soib Jove Formació i Ocupació "Inca Verda II", dedicat al sector de jardineria, desenvolupat en els darrers mesos
- El Voleibol Manacor busca mantener su ritmo ante un Benidorm en crecimiento a las 18:00 horas en el Poliesportiu Miquel Àngel Nadal (encuentro de Superliga Masculina)
- Sant Llorenç: Centres educatius del CEIP Mestre Guillem Galmés, Sant Miquel i Punta de n'Amer van participar en la 1ª de les tres jornades esportives destinades a fomentar la cohesió
- El PP de Mallorca consigue el apoyo del Pleno para exigir la dimisión del delegado del Gobierno
- El PP articula de nuevo la mayoría alternativa al Gobierno en el Congreso y blinda la gratuidad del transporte público para 2026
- VOX LOGRA LA APROBACIÓN DE DOS MOCIONES EN EL CONSELL DE MALLORCA EN DEFENSA DE LOS AUTÓNOMOS Y LA SANIDAD
- UMBERT presenta "Atles del teu cos humà”,primer single del seu nou treball en solitari
- Manacor reforça la prevenció, la implicació juvenil i els espais comunitaris en el programa d’actes del 25N









































