A este Campeonato de Mallorca participan los 6 primeros clasificados de la Liga
Voleibol: En el Polideportivo Bernat Costa de Na Capallera de Manacor se juega los días 27 y 28 el Campeonato de Mallorca Cadete Femenino, está nuestro equipo
Los 2 primeros de la Liga Regular están clasificados directamente para las semifinales y se enfrentarán a los ganadores del partido entre el cuarto y quinto y el tercero y sexto clasificados de la Liga Regular.
AGENCIA MANACORNOTICIAS 21/04/2019 - 20:01:52
A este Campeonato de Mallorca participan los 6 primeros clasificados de la Liga Regular. Estos equiups, por orden de clasificación son los siguientes. Voleibol Manacor.......

CLUB VOLEIBOL MANACOR JUGAMOS EL CAMPEONATO DE MALLORCA CADETE FEMENINO. Este fin de semana, sábado día 27, mañana y tarde, y domingo día 28 por la mañana, se juega en el Polideportivo Bernat Costa de Na Capallera de Manacor, el Campeonato de Mallorca Cadete Femenino, con la participación de nuestro equipo Cadete Femenino, que ha finalizado la Liga Regular en un excelente segundo lugar.

A este Campeonato de Mallorca participan los 6 primeros clasificados de la Liga Regular. Estos equiups, por orden de clasificación son los siguientes: Const. M. Morell CV Soller, Blanco de Gris CV Manacor, Bou Café CV Cide, Maderas Can Vaquero CV Soller, Santa Magdalena Sofía CV Mayurqa y CV Bunyola La Salle P.I.

Const. M. Morell CV Soller, Blanco de Gris CV Manacor, Bou Café CV Cide, Maderas Can Vaquero CV Soller, Santa Magdalena Sofía CV Mayurqa y CV Bunyola La Salle P.I.

Los 2 primeros de la Liga Regular están clasificados directamente para las semifinales y se enfrentarán a los ganadores del partido entre el cuarto y quinto y el tercero y sexto clasificados de la Liga Regular.

CLUB VOLEIBOL MANACOR L’EQUIP BLANC DE GRIS CV MANACOR. JUGA EL CAMPIUONAT DE MALLORCA CADET FEMENI. Aquest cap de setmana, dissabte, matí i capvespre, i diumenge matí se juga al Poliesportiu Bernat Costa de Na Capallera, el Campionat de Mallorca Cadet Femení, amb la participación del nostre equip Cadet Femení, que ha finalitzat la Lliga Regular en un excel.lent segon lloc.

A aquest Campionat de Mallorca hi participen els 6 primers classificats de la Lliga Regular.

Aquests equiups, per ordre de classificació son els següents : Const. M. Morell CV Soller, Blanc de Gris CV Manacor, Bou Café CV Cide, Fustes Can Vaquer CV Soller, Santa Magdalena Sofia CV Mayurqa i CV Bunyola La Salle P.I.

Els 2 primers de la Lliga Regular estan classificats directament per les semifinals i s’enfrontarán als guanyadors del partit entre el quart i cinqué i el tercer i sisé classificats de la Lliga Regular.

Els horaris i els partits d’aquest Campionat de Mallorca son els següents :

Partit 1 : Bou Café CV Cide – CV Bunyola La Salle P.I., dissabte a les 10,00 hores.

Partit 2 : Fustes Can Vaquer CV Soller – Santa Magdalena CV Mayurqa, dissabte a les 12,00 h.

Partit 3 : Blanc de Gris CV Manacor – Guanyador partit 1, dissabte a les 18,00 hores.

Partit 4 : Const. M. Morell CV Soller – Guanyador partit 2, dissabte a les 20,00 hores.

3r – 4r lloc : Perdedor partit 3 – Perdedor partit 4, diumenge a les 10,00 hores.

Final : Guanyador partit 3 – Guanyador partit 4, diumenge a les 12,00 hores.

El campió i el subcampió d’aquest Campionat de Mallorca se classifican per jugar el Campionat de Balears que se jugará a Soller els díes 11 i 12 de Maig.

¿Te ha parecido interesante la noticia?

 Sí  No
Reciente
Visto
Comentado